Additional Card Set Vol.1 [D-BT06]: Blazing Dragon Reborn
For more details on upcoming cards, please check the latest list for "Additional Card Set Vol.1 [D-BT06]: Blazing Dragon Reborn" on the Cardfight!! Vanguard Dear Days official website.