Across the Obelisk: The Obsidian Uprising
In The Obsidian Uprising, you’ll travel 30 years back in time to the dwarven city of Black Forge and discover a thrilling new Across the Obelisk story. Disaster looms over Black Forge. Gather your band of heroes, restore peace and battle your way back to present-day Senenthia.
The Obsidian Uprising Story Pack builds the lore of Across the Obelisk and introduces a host of new items and unlockables to transform your gameplay experience.