■Includes the stories from seasons 1~3 of the anime!
"A.O.T. 2: Final Battle Upgrade Pack" contains the latest content for the tactical hunting action series based on the hit anime series "Attack on Titan."
Includes the latest stories, which are planned to be aired starting in April of 2019 (in Japan).
With situations taken from the original manga, experience the story from the same point of view as the other characters.
Characters that played a major role in the 3rd season such as Kenny, Zeke, Nifa, Floch, and Caven join the battle!
Thunder Spears are powerful weapons that can be used to get you out of even the direst situations.
They are particularly effective against enemies that are tough to cut with a blade, such as the Armored Titan!
■The new equipment "Anti-personnel Omni-directional Mobility Gear" has been added!
While maintaining the thrill of omni-directional mobility from previous titles, you can enjoy all new action by shooting the enemy rather than using blades.
A mode in which you invite your favorite characters from the original story to join your regiment, and aim to reclaim the territory beyond the walls.
You can freely set teams with combinations of characters that would be unheard of in the original story!