"SNOW MIKU 2022" Downloadable Content
The new stages have SNOW MIKU themed eggs, birds, and berries! The birds in the puzzles are SNOW MIKU themed as well.
Collect exclusive berries to find SNOW MIKU design birds and birds with special items!
The costume design for "SNOW MIKU" is selected in an online competition on different themes every year.
Nowadays, "SNOW MIKU" has been serving as an ambassador for various events to enliven Hokkaido, and has collaborated with other characters and companies to this day.