Funny Sunny
Welcome to the whimsical world of "Funny Sunny"! Step into the shoes of a cheerful sun on a quest to collect all the stars in the galaxy. With its vibrant and colorful cartoon-style graphics, "Funny Sunny" will transport you to a playful and imaginative universe filled with endless possibilities.
Using your powerful gravitational pull and precise aiming skills, you must navigate through a series of challenging levels filled with bouncy objects, moving platforms, and other obstacles. Each level is more exciting than the last, offering new puzzles to solve and bonuses to discover.
As you progress through the game, you'll encounter a variety of challenges and surprises that will keep you on the edge of your seat. With its intuitive controls and addictive gameplay, "Funny Sunny" is sure to provide hours of fun and entertainment for players of all ages.
So what are you waiting for? Grab your cue and get ready to shoot for the stars in "Funny Sunny" - the ultimate billiards-style game!