Heartbeat Hospital: Love, Lies, and Betrayal
Heartbeat Hospital: Love, Lies, and Betrayal is a captivating visual novel that will take you on a thrilling journey through the corridors of a busy hospital. In this game, you'll get to experience the ups and downs of life as a doctor, including romance, heartbreak, and betrayal.
As the protagonist, you'll have to make decisions that will affect the outcome of the story. Will you choose to pursue a forbidden romance with a fellow doctor, or will you focus on advancing your career? Will you uncover the truth behind a mysterious patient's illness, or will you turn a blind eye to the lies and deceit around you?
Heartbeat Hospital: Love, Lies, and Betrayal features multiple endings, so every choice you make will lead to a different outcome. Will you find true love and happiness, or will your choices lead to a tragic end?