Grand Hike
Graphics of Grand Hike are meant to be easy on the eye. All of the sound effects and ambience sounds are highest quality. Every object in the world of Grand Hike is hand placed and optimized to ensure the player has a great time.
The length of the Hike depends on the player, But the game will approximately last for 2 hours.