The Hunt
In the shadows of the night, a lethal killer with supernatural gifts lurks. Weaving deadly nightmares, he comes to life in the dreams of five camp monitors. The darkness of night unleashes his lethal hunt and the monitors will face multiple alternate endings to their nightmares. One killer, 5 days and a deadly psychological game where the line between reality and the subconscious blurs.