KASHIDO
Confectionary Way" is a board game based on the theme of "Wagashi," a traditional Japanese confectionary.
Players compete for points by arranging the four different colors of wagashi tiles vertically, horizontally, vertically, diagonally, and left to right.
Players compete for points by aligning the Wagashi tiles in the right order and scoring chips.
Original wagashi tiles are designed by Temari, a wagashi shop in Kamakura, for this game.