Hike Isle
Hike Isle is an relaxing open world walking simulator that's easy on the eye and ears! Listen to the birds sing and wind blow as you make your way through the Island. Who knows what sorts of sounds you're going to hear? All of the sounds and tracks are highest possible quality & The game has been optimized to ensure you will have a great time.