Algemene informatie
Met het AV-snoer dat is meegeleverd met de Wii, kun je het systeem op de meeste tv's of videorecorders (VCR's) aansluiten. Kijk eerst achter op de tv en de VCR om te controleren of ze beschikken over gekleurde aansluitingen voor signaalinvoer ('Input'). Dit is het geval bij de meeste tv's en VCR's.