Zo herken je Nintendo Switch-systemen met verbeterde batterijduur
Bekijk het serienummer van het apparaat. Dit nummer is te vinden op een sticker aan de onderkant van de verpakking en aan de onderkant van het Nintendo Switch-systeem zelf.