Informatie voor een Nintendo Network ID
Bepaalde informatie wordt na de registratie van een Nintendo Network ID bewaard. Het is met name belangrijk om te weten dat creditcardinformatie wordt opgeslagen als onderdeel van je Nintendo Network ID.
Als je dezelfde Nintendo Network ID registreert voor zowel de Wii U als de Nintendo 3DS, wordt de opgeslagen creditcardinformatie op het systeem waarop je de Nintendo Network ID hebt aangemaakt overgezet naar het tweede systeem. Als een Nintendo Network ID dus is gecreëerd op een Wii U, wordt de opgeslagen creditcardinformatie bij de registratie van dezelfde Nintendo Network ID overgezet naar de Nintendo 3DS.