Nieuwe Nintendo Switch-games – November 2023
Neem in november op de Nintendo Switch de juiste vorm aan in Wario's nieuwste verzameling microgames, bepaal het lot van de tovenaarswereld, ga op een eigenzinnige missie om de wensvervullende Sterrenweg te repareren en meer! Bekijk deze selectie games voor november en klik op games die je interessant vindt om pre-orders te plaatsen, aankopen te doen of ze aan je wenslijst toe te voegen.
Een officier van de Federatie wordt getransporteerd naar een mystieke planeet, waar hij een jong meisje ontmoet terwijl hij een weg naar huis probeert te zoeken. In deze gemoderniseerde JRPG-klassieker ga je naar gevaarlijke kerkers en levendige stadjes, die in een prachtige 2.5D-stijl en met een opnieuw gearrangeerde soundtrack tot leven worden gewekt.
Kom naar de woestijngemeenschap Sandrock en stap in de schoenen van een beginnende bouwer. Gebruik je gereedschap om grondstoffen te verzamelen, machines te bouwen en je stoffige werkplaats om te toveren in een goed geoliede productiefaciliteit om het stadje te redden van economische malaise.
Schud, sla, dans, wiebel en buig in meer dan 200 bliksemsnelle microgames in de nieuwste telg in de WarioWare-serie. Ga op zoek naar de perfecte vorm en gebruik de bewegingsbesturing om zo veel mogelijk microgames te voltooien. Deel de chaotische actie met tot wel drie andere spelers in Wario's gekste partygame ooit.
Beleef het oorspronkelijke avontuur en de uitbreidingen van Pokémon Scarlet en Pokémon Violet met bundels inclusief de DLC The Hidden Treasure of Area Zero.
Verken een wereld vol fashion met personages die Muses worden genoemd, creëer je eigen persoonlijke stijl met meer dan 1400 patronen en deel je creaties met de wereld. Verdien Likes, vergaar een grote verzameling kledingstukken en ontdek jouw passie voor mode om een wereldberoemde influencer te worden!
Ga met een groep onwaarschijnlijke helden op een eigenaardige missie om de wensvervullende Sterrenweg te repareren. In deze herziene versie van de allereerste Mario-RPG neem je het in turn-based gevechten op tegen vijanden, ontmoet je de meest bijzondere personages en probeer je wensen weer te laten uitkomen!
De Phantom Thieves zijn terug in deze tactische RPG! De game bevat een gloednieuw verhaal, populaire personages en splinternieuwe bondgenoten en vijanden. Stel je ideale team samen en leid een emotionele revolutie in dit meeslepende avontuur met turn-based gevechten.
Beleef samen met Bluey en haar familie een gloednieuw verhaal dat zich afspeelt in vier interactieve avonturen. Verken iconische locaties zoals het Heeler House, Playgrounds, Creek en een strand, en beleef het plezier van de wereld van Bluey, inclusief lokale multiplayerstand!
Natuurlijk zijn er nog veel meer games in aantocht voor de Nintendo Switch! Ontdek wat er in november nog meer wordt uitgebracht.