Er komt een moment dat trainen en een grote mond opzetten verleden tijd is… en dat moment is nu aangebroken. PUNCH-OUT!! ligt in de winkel! Dit nieuwste deel van de legendarische serie boksspellen ligt vanaf vandaag overal in de winkel. Wii-spelers krijgen de kans om dichter bij de actie in de ring te staan dan ooit tevoren.
In de Career-spelstand leid je Little Mac naar de overwinning in een gevecht om de wereldtitel, die vervolgens verdedigd moet worden. Een hele reeks uitzinnige tegenstanders staan tussen jou en je doel. Daarnaast kun je het tegen een vriend opnemen in één-tegen-één-gevechten.
Sla je een weg naar de overwinning met de Wii-afstandsbediening en Nunchuk door het maken van intuïtieve boksbewegingen. En als je PUNCH-OUT!! liever op de klassieke manier beleeft, kantel je de Wii-afstandsbediening en gebruik je de knoppen voor een terugkeer naar je gloriedagen in de ring. Welke techniek je ook kiest, met de mogelijkheid om je voeten neer te zetten op het Wii Balance Board, kun je al bukkend en naar links of rechts leunend de slagen van je tegenstander ontwijken en ga je nog meer op in de actie!
Breng een bezoekje aan de officiële site voor de nodige research over je tegenstanders en een blik op de persoonlijke geschiedenis van boksheld Little Mac. Daarna ben je helemaal klaar voor het keiharde gevecht om de wereldtitel in de comeback van PUNCH-OUT!! voor de Wii.