Gunman Clive HD Collection
In het jaar 18XX wordt het Westen onveilig gemaakt door misdadigers en criminelen. Een groep bandieten heeft burgemeester Johnsons dochter ontvoerd en legt het land in de as. Aan Gunman Clive de taak om het meisje te redden, de rust in het Westen terug te brengen en het gevecht in Gunman Clive 2 te voltooien. Zijn gevecht tegen de bandieten brengt hem over de hele wereld en zelfs verder.
Baan je springend en schietend een weg door diverse en uitdagende levels en vecht tegen enorme eindbazen. Gunman Clive is een old-school side-scrolling platformgame die zich afspeelt in het oude Westen. Ontdek je innerlijke cowboy en maak je gereed voor een dosis echte schietactie.