De ultieme 'WARRIORS OROCHI'-ervaring is er!
De definitieve uitgave van WARRIORS OROCHI 4, inclusief alle content uit het WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack, is nu beschikbaar.