Brian Sullivan van Age of Empires en Braveheart-schrijver Randall Wallace komen met een innovatieve actie-RPG die zich afspeelt in het oude Griekenland, Egypte en Azië. De Titans zijn uit hun eeuwige gevangenis ontsnapt en verwoesten de aarde. De goden zoeken een held die het tij kan keren in een episch gevecht dat het lot zal bepalen van mensen en goden. Ben je klaar voor de missie?