PAW Patrol World
Verken de wereld van PAW Patrol als nooit tevoren in een open 3D-actie-/avonturenspel waarin alles mogelijk is. Speel als je favoriete puppy's, bestuur hun voertuigen en voltooi reddingsmissies en missies. Dit is het ultieme PAW Patrol-avontuur!
Het PAW Patrol-festival begint bijna en alle bewoners van Avonturenbaai hebben er zin in... Alle bewoners, behalve Burgemeester Humdinger en zijn Kitten Kat-astrofe Club. Humdinger heeft alle festivalposters gestolen en zorgt voor chaos met zijn nieuwe superzeppelin! Er is een hele groep goede puppy's nodig (Chase, Skye, Marshall, Rubble, Zuma, Rocky, Everest en Tracker) om Humdinger tegen te houden en het festival PAW-tastisch te laten verlopen.
Dus kom naar de uitgestrekte wereld van PAW Patrol! Verken Avonturenbaai, de berg van Jake, de jungle en Blaffenburcht tijdens missies die speciaal voor kleuters zijn gemaakt. Geniet van een gloednieuw verhaal en speel flashbackmissies die zijn geïnspireerd op klassieke PAW Patrol-afleveringen, in je eentje of met vriendjes en vriendinnetjes op een gedeeld scherm. Pas je spel aan met talloze verzamelobjecten, zoals emotes, pup-tags, postzegels, puppy-outfits, voertuigstickers en kunstwerken voor de Chickaletta-tentoonstelling.