Kaze and the Wild Masks
In Kaze and the Wild Masks reis je door de Crystal Islands in klassieke platformstijl uit de jaren '90. Speel als Kaze en red je vriend Hogo van een vloek die voor chaos op de eilanden heeft gezorgd. Trotseer razende levende groenten door de krachten van de Wild Masks te gebruiken. Spring als een tijger, zweef door de lucht als een adelaar, sprint als een hagedis en heers over de zee als een haai.