Fimbul combineert intense Vikinggevechten met een diepgaand verhaal dat zich in de game ontvouwt in de vorm van striptekeningen. Zo wordt de bevroren wereld van de Noorse sagen tot leven gebracht. Waan jezelf in de ijskoude Fimbulwinter!