Empire of Sin
Empire of Sin is een nieuwe strategiegame van Romero Games en Paradox Interactive. De game speelt zich af in de meedogenloze onderwereld van Chicago tijdens de drooglegging in de jaren 20. Kruip in de huid van een van de veertien echte en door de geschiedenis geïnspireerde gangsterbazen, zoals Al Capone, Stephanie St. Clair en Goldie Garneau. Vorm een bende van een zootje ongeregeld, bouw je criminele imperium op en verdedig je territorium tegen rivaliserende bendes. Gebruik gesjoemel, charme en intimidatie om de top te bereiken en doe er alles aan om daar te blijven. Veel succes!