DRAGON BALL: THE BREAKERS
DRAGON BALL: THE BREAKERS is een asymmetrische online actiegame waarin een groep van 7 gewone burgers de Raider (een klassieke DRAGON BALL-tegenstander zoals Cell, Frieza en Buu) probeert te overleven, die ze zal opjagen en tijdens het spel tot een onstuitbare kracht zal evolueren. Ontsnappen wordt niet gemakkelijk!
Werk samen met anderen terwijl er nog tijd is, maar de beslissingen van de Raider of andere Survivors kunnen je dwingen om het in je eentje te doen. Wat wordt jouw speelstijl?
Ontsnap uit grote kaarten die uit verschillende gebieden bestaan, maar wees voorzichtig. De Raider houdt je constant in de gaten en kan gebieden vernietigen om de voor jou beschikbare ruimte te verkleinen, waardoor je kansen om te ontsnappen veel kleiner worden.
Als Raider kun je genieten van overweldigende krachten om overlevenden op te jagen en uit te roeien. Beheers de unieke vaardigheden van elke Raider om je slachtoffers te volgen, te vangen zodat je kunt evolueren en nog krachtiger kunt worden!
Of je nu een Raider of een Survivor bent, kies je voortgangspad en ontgrendel vaardigheden, skins en items om je eigen persoonlijke strategie te verfijnen om te ontsnappen als Survivor of te zegevieren als Raider.
Voertuigen, wapens, capsules... haal het meeste uit elk hulpmiddel om de Raider te slim af te zijn en te ontsnappen aan de Temporal Seam!