Kan Shanao, verscheurd tussen strijdende partijen en een verlangen naar een vredig leven, haar eigen weg vinden - en iemand vinden die haar reis waardig is in deze visuele roman?
Vijftien jaar na de Heiji-opstand heeft de Heike-clan het toppunt van zijn macht bereikt, terwijl de Genji-clan nog steeds verwoest is door een nederlaag. Diep verborgen in de bergen van Kurama woont Shanao, de jongste overlevende mannelijke erfgenaam van de naam Genji. Shanao herbergt echter een diep geheim dat maar heel weinig mensen kennen.
Haar avontuur leidt haar naar nieuwe gekoesterde relaties, evenals iets diepers dan de vete tussen de rivaliserende clans.