In het jaar 21XX werd een ruimteschip gebouwd dat in staat is door de ruimte-tijd te warpen. Op zijn eerste reis verdween het in de onbekende diepten van het heelal. Wanneer een noodsignaal wordt ontvangen krijg jij, de meest ervaren piloot in de Z-divisie, opdracht het experimentele schip te vinden en de zwarte doos op te halen voor onderzoek. Deze missie brengt je naar een hels rijk waar je golven van duivelse vijanden moet zien te overleven als je levend en zegevierend terug wilt keren!
Z-Warp is een intense verticale shoot'em up gepresenteerd in retro pixelart-stijl, met hectische arcade-actie waarbij blasters, bommen en KILLER-specials je enige bondgenoten zijn. Schiet demonische vijanden uit de lucht terwijl ze proberen je schip te overweldigen met enorme kogelsalvo's. Keer het tij van de strijd door je KILLER-wapen op te laden dat onmiddellijk alles in een kleine straal rond je schip uit kan roeien! Ga de confrontatie aan met enorme afgrijselijke eindbazen en ga voor hoge scores in de Verhaal- of Eindeloze modus.