Krijg de controle over de Wunderling, een low-level videogame goon die net de power ontrendeld heeft om te springen. Omdat je niet kunt stoppen of van richting veranderen wanneer je maar wilt, moet je vooruit plannen en de vaardigheden van de Wunderlings beheersen om door verraderlijke schuifniveaus te navigeren en die vervelende held te achtervolgen.