World Splitter
Je reist door fantastische en prachtig geanimeerde werelden vol met uitdagingen. Het spel combineert op unieke wijze rennen en springen met logische puzzels. Elk spelniveau bestaat uit twee parallelle werelden gescheiden door de 'Dimension Rift' - spring heen en weer door de Rift en speel met de zichtbare delen van elke wereld.