World Cruise Story
Bereid je voor om het roer in handen te nemen van het grootste, meest uitzinnige luxe cruiseschip voor een onvergetelijk verslavende excursie op zee!
Kun jij van je bootje een drijvend vijfsterrenparadijs maken? Zet je kapiteinshoed op en kom erachter in World Cruise Story!