Witch's Garden
"Witch's Garden" is een fantasierijk romantisch avonturenspel dat is geproduceerd door Windmill Oasis, een bekende Japanse producent van prachtige meisjesspellen, ter gelegenheid van hun 10-jarig bestaan als merk. Dit spel is tevens het eerste in de branche dat gebruikmaakt van een dynamisch standbeeldsysteem genaamd E-mote, wat destijds voor veel ophef heeft gezorgd in de industrie en verschillende prijzen heeft gewonnen, waaronder de Beautiful Girl Game Awards.
"Heksentuin" is bedacht, geïllustreerd en ontworpen door de bekende tekenaar ko-cha. Daarnaast hebben de ervaren scenarioschrijvers Kei Hozumi en Eiji Takashima samen het script geschreven. Verder worden de stemmen van de personages ingesproken door veel populaire stemacteurs, en de beroemde muziekgroep Elements Garden heeft de composities verzorgd, terwijl populaire zangers Hiroko Sato en Faylan het themanummer "Witch's Garden" zingen, dat een bekend en geliefd nummer is.
Let op: De scenario-teksten in dit spel zijn beschikbaar in drie talen: vereenvoudigd Chinees, traditioneel Chinees en Japans. Houd er rekening mee dat Nederlands niet is inbegrepen.