LEG DE LANGSTE SPOORWEG OOIT AAN
Unrailed! is een game voor meerdere personen waarbij je samen met je vrienden een spoorweg door eindeloze, procedureel gegenereerde werelden aanlegt. Geef je trein een upgrade en zorg dat hij niet ontspoort.
Upgrade je trein, want alleen dan ben je voorbereid op wat komen gaat. Koop een atoomlocomotief, upgrade je productiewagen, koppel een turbolader aan of kies uit een van de vele andere opties.
Je kunt samenwerken in een team van vier spelers, maar je kunt ook kijken hoe goed je vrienden kunnen samenwerken in een twee-tegen-twee-gevecht.