Undead & Beyond
Gebruik de producten van je onderzoek om een leger van ondoden te creëren en chaos te veroorzaken in het complex terwijl je probeert je taken te volbrengen om het volgende gebied te bereiken. Gebruik een breed scala aan methoden om verder te komen, van het maken van ondoden die het personeel van de faciliteit zullen aanvallen, tot het gebruik van gadgets of gewoon het gebruik van stealth om onopgemerkt langs de bewakers te komen. Maar wees voorzichtig, want de bewakers kunnen zomaar om versterking vragen.