Top Bike: Racing & Moto Drag
Top Bike: Racing & Moto Drag sleept je mee in een wereld vol criminelen en gevaarlijke races!
Doorbreek alle regels en beleef verbazingwekkende motorraces in een enorme stad genaamd The City. De stad is onderverdeeld in een aantal districten die allemaal hun eigen stijl en sfeer hebben. Bereid je voor op een bloedstollende en adembenemende sensatie die je nog nooit eerder in games hebt gezien. Voel de adrenaline door je lijf gieren terwijl je racet tegen de motorbendes die The City in handen hebben.