Toki Tori 2+: Nintendo Switch Edition
Beleef Toki Tori's tweede epische puzzelavontuur voor de allereerste keer onderweg!
Verken een betoverend woudeiland, leer magische liedjes en werk samen met de dieren om omgevingspuzzels op te lossen.
In het ingenieuze spelontwerp van Toki Tori 2+ heb je maar twee acties nodig: fluiten en stampen. Het is supertoegankelijk, maar wordt langzamerhand ongelofelijk complex.
Er is ook nog eens een boel te doen. Nadat je je een weg hebt gepuzzeld naar vijf stokoude kikkers en het eiland hebt gered van een vreemde vervuiling, kun je nog honderden gouden vleugels vinden, tientallen foto's van dieren maken en op Achievement-jacht gaan.
Toki Tori 2+ is beter dan ooit op de Nintendo Switch, met tal van gameplayverbeteringen en zelfs enkele nieuwe geheimen en puzzeloplossingen. Bovendien kun je nu checkpoints maken waar je maar wilt, wat experimenteren makkelijker maakt.