Welkom bij THE LONG DARK, een innovatieve ontdekkings-survivalervaring.
Felle lichten aan de nachtelijke hemel. De wind raast langs de dunne houten muren van je blokhut. Er huilt een wolf in de verte. Je bekijkt de paar spullen die je in je rugzak hebt zitten en je verlangt terug naar de dagen voordat de stroom ineens uitviel. Hoelang kun je nog overleven?