The Hundred Year Kingdom
Welkom in een onaangeroerde nieuwe wereld. Alleen jij, de creator, en een mythische jonge godin die zich een orakel noemt, bestaan hier.
・Ontwikkel een beschaving op over een periode van 100 jaar in deze eenvoudige turn-based simulatie.
・Je wereld is vrij van ingewikkelde elementen als diplomatie, oorlog en rampen. Je kunt ervan op aan dat er geen barbaren je land komen binnenvallen en dat Gandhi geen atoombom op je prachtige wereld loslaat!
In The Hundred Year Kingdom bouw je een beschaving op en zorg je ervoor in een wereld die je zelf maakt. Geef je wereld vorm met berggebieden, uitgestrekte zeeën, een savanne of wat je ook maar wilt!