The Dead Tree of Ranchiuna
The Dead Tree of Ranchiuna is een meeslepende ervaring die behandelt hoe onrechtvaardig de samenleving kan zijn, zowel op een directe als realistische wijze als met de kracht van fantasy-onderdelen, symboliek en abstracte verhaalvertelling. Speel in eerste of derde persoon en ga door een gedetailleerde omgeving op een gigantische kaart zonder onderbrekingen. Los puzzels op, ontdek verborgen dialogen door zorgvuldig te zoeken en ontgrendel nieuwe onderdelen als je de game hebt uitgespeeld om de ervaring uit te breiden!