Taxi Sim 2020
Ervaar het leven van een taxichauffeur in ons nieuwste taxisimulatorgame. Voltooi verschillende soorten rij-missies als taxi- of privé-taxichauffeur en kies je favoriete auto uit een selectie van meer dan 30 geweldige voertuigen, met wekelijks meer nieuwe auto's.
Navigeer door grote steden zoals New York, Miami, Rome of Los Angeles en pas je rijstijl aan verschillende soorten klanten aan: sommige hebben haast en het kan ze niet schelen of je door rood rijdt, terwijl andere bang zijn voor gevaarlijk rijden.
We brengen taxisimulatiegames naar een nieuw niveau met VIP-klanten, andere klanten en verschillende soorten dagelijkse en levenslange mijlpalen.
Werk je een weg naar de top in de carrièrestand, rijd rond en ontspan in Free Roam.