Het tarotlezen bestaat uit een pak speelkaarten die parallel worden gebruikt voor waarzeggerij in de vorm van tarotologie en cartomantie. Met onze game kun je de volledige tarot-ervaring beleven! De virtuele tarotlezer schudt de kaarten, laat je ze kiezen en zal ze vervolgens presenteren en de betekenis ervan uitleggen. Dit is de mooiste Tarot-kaartervaring die er is. De gebruikte deckstijl is prachtig en op maat gemaakt. De game is in FHD-resolutie en alle 78 kaarten zijn geanimeerd!