Stellar Interface
Baan je een weg door het universum en ontdek allerlei perks/voorwerpen. Verken de willekeurig gegenereerde melkweg, speel ruimteschepen vrij, verzamel StellarNetES-cartridges en versla intergalactische eindbazen.