Je weet toch wat het probleem is met games voor meerdere spelers? De andere spelers! Het is altijd HUN FOUT als je verliest! We hebben het perfecte spel om je vrienden de schuld te geven van hun onvermogen: Spitlings! Deze chaotische actie-arcadegame voor maximaal vier spelers is een moderne versie van de hardcore klassiekers. Je hebt de controle over een Spitling, een charmant rechthoekig wezen met tanden die hij kan spuwen of gebruiken om te springen! Slaat nergens op? Wat maakt het uit, het is LEUK!
Spitlings is een schattige maar extreme arcadegame Speel de honderden levels lokaal of online met vrienden. Speel nieuwe muzieknummers, unieke personages en visuele thema's voor een bepaald level vrij.