Rover Mechanic Simulator
Rover Mechanisch Simulator is een spel waarin je een monteur bent die werkt aan een van de eerste Marskolonies. Jouw hoofdtaken omvatten het repareren en onderhouden van Marsrovers, zodat de rest van de bemanning gedetailleerde informatie over de structuur van de planeet kan verzamelen.
Er zijn vele apparaten op Mars die in het verleden mensen dienden, maar op een gegeven moment stuk raakten. Jij kunt ze repareren en herstellen zodat hun diensten weer functioneel zijn. Dankzij jou kunnen ze doorgaan met het uitvoeren van hun taken door het verzenden van gespecialiseerde informatie over de samenstelling van deze planeet. ""Spirit"", ""Opportunity"" en anderen waren mensen jarenlang van dienst en ze kunnen het nog steeds!
Niet alle onderdelen moeten volledig vervangen worden. Je kunt speciale werktafels gebruiken voor het repareren van beschadigde PCB's, schoonmaken en onderhouden van onderdelen versleten gedurende het werk van de rover. Hierdoor kun je middelen besparen voor veel moeilijkere taken.
Doe ervaring op, werk voor hogere en hogere posities en voer steeds moeilijkere taken uit. Wordt de beste ingenieur op Mars!