Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs is een tactische RPG, waarin een gevallen koninkrijk in oude glorie moet worden hersteld. Ga op een avontuur dat je aan je beste JRPG-ervaringen zult doen denken: stel een groep dappere helden samen, heers over je land, ga samenwerkingsverbanden aan en versla je vijanden in spannende turn-basedgevechten!
Na de dood van je vader erf je een wonderlijk land hier ver, ver vandaan. Er zit echter een addertje onder het gras: je koninkrijk zit diep in de schulden. Ga op een ouderwets avontuur om het koninkrijk van je voorouders weer even groots te maken als vroeger!