Push the Crate
Dan ben je hier aan het juiste adres! Push the Crate is een 3D-puzzelgame met 300 levels. Van kindvriendelijke uitdagingen tot breinbrekers voor echte genieën: Push the Crate heeft puzzels voor iedereen.
Je hoeft alleen maar de kratten naar de juiste plek te duwen en ervoor zorgen dat je niet vast komt te zitten.