Post-apocalyptic Old man
Is het echter een tactisch wapen dat amok maakt, of is het Gods oordeel over de dwaze mensheid?
De oude mannen vielen de gevangenissen aan en in slechts één maand tijd veroverden ze ongeveer de helft van alle gevangenissen ter wereld.