Plunderer's Adventures
De ambitieuze pirate Riley heeft eindelijk haar eigen schip weten te bemachtigen en het begin van een prachtige bemanning! Neem de rol van kapitein op je en ga op avontuur om de woelige zeeën te bedwingen, de schepen van je rivaal te plunderen, nieuwe bondgenoten in te lijven, sterke gevechtsvaardigheden te leren en je buit te beschermen tegen horden vijandige plunderaars!
Plunderer's Adventures is een pixelart torenverdedigingsactiegame waarin je je vertrouwde vuursteenpistool en elke mogelijk truc gebruikt om je tegenstanders een kopje kleiner te maken. Schiet vijanden overhoop als ze over het scherm naar je bemanning komen. Als je ze snel en efficiënt uitschakelt, staat je bemanning je bij met extra levens, buitvermenigvuldigers en meer, maar als je ze niet kunt beschermen tegen de aanvallen, worden ze afgevoerd door kwaadaardige rovers! Door golven vijanden weg te werken ontgrendel je nieuwe levels, vaardigheden, bemanningsleden, galerijbeelden er meer.