Bestuur schattige kleine autootjes, verzamel munten om nieuwe auto's vrij te spelen en rijd je auto naar de overwinning in dit stijlvolle racespel dat zich afspeelt in pretparken.
Drift, slip en slip je bolide naar de overwinning in races van 6, waarbij je het opneemt tegen ervaren bots.