One Way Heroics Plus
In de game komt de duisternis constant van de linkerkant van het scherm, waardoor de kaart wordt opgeslokt. Als je wordt opgeslokt door de duisternis, is de game voorbij. Je kunt niet terugkeren.
Het scherm blijft naar rechts scrollen, zelfs tijdens het winkelen of vechten tegen vijanden. Je moet doorgaan en de wereld redden. In One Way Heroics doet de speler hetzelfde als hij beweegt of aanvalt.
Om de game uit te spelen moet je de Demon Lord verslaan, die na een bepaalde tijd zal verschijnen. Een ronde is ongeveer 30 minuten speeltijd en sommige delen van je legende gaan over naar de volgende ronde. Kijk of je de uitdagingen van dit eenrichtingsavontuur kunt overwinnen.