Nuclien
Het nieuwe universum staat op het punt geboren te worden. In deze leegte is er helemaal niets. Het enige wat je te wachten staat als DNA-architect zijn DNA-sequenties die je op de juiste manier moet plaatsen om het begin van alle bestaan te verwezenlijken...
Nuclien vertrekt van een simpel concept en zet het om in een uitdagende ervaring. Neem het op tegen de tijd en zoek cijfers in de juiste volgorde door ze op te tellen, van elkaar af te trekken, of tegelijk!