My Name is Mayo 2
Dit is een klikspel over een mayonaisepot. Het is ook romig, dromerig en ! een perfect vervolg. Precies in het midden van de Next-Gen orkaan, komt de echte next-gen game waar iedereen op heeft gewacht! ...niet deze, maar het is dichtbij! Dit... is het ontroerende verhaal over een ongeorganiseerde Mayo pot, die zijn lakens niet bij elkaar kan krijgen.
Mayo is terug, en het draait allemaal om anderen verslaan en een existentiële crisis hebben. Deze tweede vermelding in de My Name is Mayo Cinematic Universe (dit bestaat niet btw) is voorzien van dezelfde real-life tik mechanica en tientallen ontgrendelbare prestaties net zoals het originele spel. Wees dapper, wees verstandig, onthul de verhalen en misschien... heel misschien... leer je opnieuw van ze.
A: Isolatie in 2020 is op zijn zachtst gezegd interessant geweest. We konden de groepsdruk niet weerstaan.
A: Huh? Franchise? Nou, de graphics zijn 1080p, 60fps. 1950's graphic-art geïnspireerd. Alleen de beste!
A: Meer van het spul uit het eerste spel! 4 nieuwe verhalen om te volgen; nog 10 gekke feiten om te ontdekken; een paar rare minigames verspreid over het hele spel; en een verknipte Mayo.
A: Ja. Klik op de Mayo pot en de gameplay "klikt" meteen met je mee! "Tik" in de psyche van Mayo en "Muis-y" langs de eigenzinnige verhalen!