Je kunt uit diverse helden kiezen op de slagvelden 'Assault', 'Deathmatch' en 'Escort' en je kunt verschillende rollen spelen.
Er zijn geen pay-to-win-wapens, -helden of -vaardigheden. Je kunt zelfs goudbonussen krijgen via medailles en overwinningen.